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[Disney TV] Unity & Animation - Baymax Dreams 본문
Baymax Dreams
벌써 많은 곳에서 Unity를 사용해 Animation을 제작하고 있는데요.
Disney Channel에서 상영되고 있는 Baymax Dreams도 Unity와 함께했습니다.
Baymax Dreams는 Emmy가 선정한 "Big Hero 6 The Series"에서 영감을 얻은 Animation입니다.
Unity 2018.2를 사용하여 6개월 동안 Disney Television Animation의 감독 Simon. J Smith와
15명의 "Made with Unity"팀원들과 작업하였다 합니다.
디즈니 TV Animation이 어떻게 Unity를 활용하였는지 모두 감상해 보세요!
“Working in Unity is like having every department at your fingertips --
it completely revolutionizes the production process,
The results of Unity’s parallel, non-linear workflow and real-time rendering
meant we were able to make ‘Baymax Dreams’ in half the time --
allowing us to spend the other half on experimentation and the creative process.”
Baymax Dreams director Simon J. Smith.
Behind the Scenes on “Baymax Dreams”
Extended (Made with Unity for Disney Television Animation)
Baymax Dreams of Too Many Baymaxes | Big Hero 6 | Disney Channel
Baymax Dreams of Bed Bugs | Big Hero 6 | Disney Channel
Baymax Dreams of Evil Sheep | Big Hero 6 | Disney Channel
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